Пошук

Головне меню

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  




Про роботу зі зверненнями громадян,
що надійшли до Великоберезнянської
райдержадміністрації протягом  першого
 кварталу 2010 року

Протягом першого кварталу 2010 року Великоберезнянською райдержадміністрацією проводилася робота зі зверненнями громадян відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008.
Всього до райдержадміністрації за аналізуючий період надійшло 61 звернення, що на 81 менше відповідного періоду 2009 року. В тому числі через: Секретаріат Президента України – 1, Кабінет Міністрів України – 1, Державну установу ”Соціальний контактний центр” - 1 . Кількість звернень в органи влади вищого рівня зменшилась із 6 у минулому році до 3 – у цьому році. На особистий прийом звернулося 15 осіб, що на 44 чол. менше ніж у відповідному періоді минулого року. З  колективних  звернень за І квартал з пропозиціями , заявами та скаргами звернулося всього 9 осіб, що в порівнянні з минулим роком значно менше 233.
 Основні питання, з якими звертаються громадяни, це питання що стосуються галузі сільського господарства - 27 або 21,43% від загальної кількості, питання про виділення земельних ділянок в оренду, надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, вилучення земельних ділянок та інші; питань соціального захисту - 17, або 12,99%; комунального та дорожнього господарства, благоустрою - 2, або 1,024%;  питання культури, фізкультури і спорту – 1, або 0,02%; питання праці – 1, або 0,02 %; питання охорони здоров’я – 1 або 0.02% та інші.
На виконання абзацу 5 пункту 1 Указу Президента України особливу увагу керівництвом райдержадміністрації приділено вирішенню проблем соціально незахищених верств населення. Так, 59,76 відсотка складають звернення від пенсіонерів, інвалідів праці, ветеранів війни і праці, 26,29 відсотка від непрацюючих, багатодітних та одиноких сімей, інвалідів по хворобі.
У розрізі структурних підрозділів райдержадміністрації, районних управлінь, установ та організацій, найбільша кількість звернень громадян була направлена райдержадміністрацією для розгляду за належністю до відділу Держкомзему у Великоберезнянському районі – 20; управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації – 17.
Звернення, що надійшли на адресу райдержадміністрації аналізуються, вживаються необхідні заходи на їх вирішення. На відповідному рівні проводиться селищною та сільськими радами робота з обстеження матеріально-побутових умов проживання малозабезпечених категорій населення району. Зокрема, за 3 місяці цього року з місцевого бюджету 29 громадянин отримав грошову допомогу на загальну суму 6000 грн. .Додатково залучаються кошти, зокрема благодійні, для надання фінансової допомоги хворим для проведення складних операцій та потерпілим від пожеж, тощо.
Райдержадміністрацією створюються відповідні  умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень. Практикується розгляд звернень громадян відповідними комісіями .
Серед звернень за І квартал отримано звернення і від „штатних” заявників, питання яких, райдержадміністрація неодноразово толерантно вирішує. Зокрема, жителька с. Забрідь гр..  Д., зверталася на протязі минулого року та звітного періоду  з одним і тим же питанням до  Секретаріату Президента України,  та райдержадміністрації. Її запрошували на засідання постійно діючої комісії райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян, засідання інших комісій – проте вона не з’являлась. Це питання, вивчено і з’ясовано, що воно є безпідставним і надуманим. Заявниці вкотре надано письмове роз’яснення та рекомендовано дане питання вирішувати у судовому порядку.
Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 здійснено всі організаційні заходи щодо виконання його положень.  Згідно з пунктом 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 керівництвом райдержадміністрації, здійснюються прийоми громадян чотири рази у місяць кожним, у тому числі і два виїзні. Протягом звітного періоду, безпосередньо в райдержадміністрації, першим заступником проведено 4 особисті виїзні прийоми громадян у виконкоми Костринської (11.01.10), Лютянської (25.01.10), Вишківської (08.02.10) та Стужицької (22.02.10) сільських рад  із 6 запланованих;  заступниками голови та керівником апарату – 5 . На прийомі побувало - 29 громадян, в тому числі у першого заступника райдержадміністрації- 7. Також проведено 10 із 13 запланованих виїзних прийомів громадян у населених пунктах району, з яких, зокрема, першим заступником голови райдержадміністрації - 4. Всього прийнято 16 чол., в тому числі 8 першим заступником голови райдержадміністрації..
До прийомів залучаються керівники правоохоронних органів, начальники районних управлінь та структурних підрозділів райдержадміністрації.
Щодо абзацу 9 пункту 1 зазначеного Указу у 2008 році забезпечено функціонування прямої телефонної лінії “Запитай у влади”(№ 23-057) та телефону довіри(№ 23-139). Про дні, години, номери телефонів , за якими можна поспілкуватися з відповідною посадовою особою, мешканці району повідомляються заздалегідь через районну газету „Карпатська зірка”. З початку року ними ще ніхто не скористався. Проте, проблеми, які порушуються громадянами під час живого спілкування, враховуються в практичній роботі
На виконання абзацу 1 пункту 5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 відповідно до затвердженого першим заступником голови районної державної адміністрації графіка надано практичну та методичну допомогу у виконкомах Загорбської, Стужицької та Вишківської сільських рад, підготовлено довідки. Виконкомами Верховино-Бистрянської, Ужоцької, Лютянської сільських рад заслухано роботу із зверненнями громадян протягом І кварталу цього року на засіданні своїх виконкомів. Рекомендовано і всім іншим головам виконкомів та сільських рад протягом року заслухати дане питання на засіданнях виконкомів.
У практику райдержадміністрації ввійшов систематичний контроль за роботою зі зверненнями громадян в управліннях, відділах та відділах районних служб. На нарадах при голові райдержадміністрації, керівникові апарату райдержадміністрації звітують про роботу із зверненнями громадян керівники структурних підрозділів райдержадміністрації. Перевірено та заслухано роботу керівників-3 структурних підрозділів райдержадміністрації. Це, зокрема, архівний відділ, відділ з питань надзвичайних ситуацій, відділ Служби у справах дітей,  на нараді при першому заступнику голови райдержадміністрації.
На виконання пункту 3 та абзацу 2 пункту 2 Указу Президента України щомісяця відбуваються засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За перший квартал 2010 року відбулися два засідання, на яких розглядалися звернення громадян району, які звертались в органи влади вищого рівня, та направлені райдержадміністрації для вирішення за належністю.
На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України протягом першого кварталу 2010 року відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 01.04.08 № 136 .
Питання роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації. Так, на колегії райдержадміністрації, яка відбулась 25.01.2010 року заслухано питання про роботу зі зверненнями громадян за 2009 рік. Питання про стан роботи зі зверненнями громадян розглядаються на нарадах при керівникові апарату райдержадміністрації.
Протягом першого кварталу 2010 року на контролі райдержадміністрації перебувало 8 звернення громадян, що становить 2,34 відсотка загальної кількості.
На виконання вимог абзацу 5 пункту 5 Указу Президента України стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано та узагальнено за підсумками роботи за 2009 рік та першого кварталу 2010 року. Інформації та статистичні звіти надсилалися облдержадміністрації. Щомісяця здійснюється аналіз особистих прийомів громадян тощо.
На виконання абзацу 3 пункту 5 Указу Президента України для піднесення рівня інформованості населення про стан роботи із зверненнями громадян, перспективи вирішення владними структурами проблем, які найбільше хвилюють людей, сприяє і систематичне оприлюднення цих матеріалів на сторінках районної газети „Карпатська зірка”. Матеріали з розгляду звернень громадян на особистих та виїзних прийомах, матеріали розгляду питань із зверненнями громадян, що розглядаються на колегіях РДА, нарадах, графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, графіки роботи телефонної лінії „Запитай у влади” друкувалися у 3 номерах. Зокрема,”Графік роботи телефонної лінії”(22.01.10), „Олег Гаваші провів особистий прийом громадян ”(29.01.10 № 4), „ Найбільше хвилюють жителів району, які стосуються галузі сільського господарства” (12.03.10 №11).
Для створення громадянам широких та зручних можливостей звертатись до керівництва, посадових осіб райдержадміністрації використовується і глобальна мережа Інтернету з її електронною адресою vberezzvern@ukrpost.ua.
Інформаційні повідомлення з питань стану роботи зі зверненнями громадян розміщено на веб-сайті райдержадміністрації: www.vberez.gov.ua
Райдержадміністрацією продовжується робота з виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008.




Усi новини

Всі новини

Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Великоберезнянська РДА