Пошук

Головне меню

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  




Розяснення щодо спрощення умов нарахування житлових субсидій

Кабінет  Міністрів України 14 липня прийняв постанову “Про посилення соціального захисту населення при оплаті житлово-комунальних послуг”. Дана постанова спрямована на забезпечення належного соціального захисту родин, а також впровадження низки організаційних заходів, які повинні забезпечити ефективність діючої системи соціального захисту.
Зміни у системі субсидій покликані, у першу чергу, покращити  умови їх нарахування. А саме. Нині держава дотує оплату комунальних послуг всім громадянам, в чиїх доходах вона перевищує 20%. Стосовно пенсіонерів та інвалідів – не більше 15% того , що отримує людина. Згаданою ж постановою Кабміну цей поріг знижено з 20% до 15% для працездатних та з 15% до 10% для непрацездатних громадян. Крім цього, постановою скорочено перелік документів та вимог до отримувачів субсидій. Для працюючих це: заява, декларація про доходи та майновий стан, довідка про доходи кожного члена сім`ї ( що підтверджує декларацію). Щодо пенсіонерів та інвалідів то це: заява та декларація ( довідку про доходи пенсіонерів органи соціального захисту населення отримують самостійно з Пенсійного фонду). Довідки з ВУЖКГ, газових контор  більше подавати особисто не потрібно (це буде здійснюватися за запитами управління  праці та соціального захисту населення на місцях).
Громадяни, у яких є поточна заборгованість по квартплаті, також мають право на житлову субсидію. А наявність боргу не впливає на її отримання. Ті, хто вже має субсидію, не повинні нікуди звертатися, її розмір буде перерахований автоматично, про що одержувачів поінформують.
Слід також відзначити, що система субсидій стане всеохоплюючою. Інвалідам та літнім людям, котрі не зможуть прийти в управління,  соціальні працівники принесуть документи додому і допоможуть їх оформити. Таким чином, усі сім’ї, що потребують підтримки від держави, будуть нею захищені.
Особливо  хочемо звернути увагу громадян щодо заповнення декларації про доходи та майновий стан.
Розділ II. Всі види доходів осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні:
Включаються всі доходи, які отримує сім’я з усіх джерел доходу – це заробітна плата, стипендія, допомога по безробіттю, доходи від підприємницької діяльності, доходи від ведення особистого селянського, фермерського господарства, дивіденди та інші доходи, крім разових виплат матеріальних допомог, які надають органи виконавчої влади та благодійні фонди.
Розділ VI. Відомості про витрати на придбання товарів довгострокового вжитку, майна , оплату послуг, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за субсидіями.
До витрат включаються всі покупки нерухомого майна, оплата навчання та інші витрати, які перевищили 10- кратний розмір прожиткового мінімуму сім’ї.



              У зв’язку з початком опалювального періоду та масовим зверненням громадян за призначенням субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, а також зважаючи на те, що надходять звернення громадян щодо представлення в управління праці та соціального захисту населення довідок і документів для призначення субсидій, надаємо роз’яснення:
  управління праці та соціального захисту населення  надає громадянам житлові субсидії за спрощеним порядком.

                   Для призначення субсидії громадяни подають заяву та декларацію про доходи і майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, а також довідки про доходи цих осіб (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги). Зазначені заява та декларація можуть бути надіслані поштою.
Необхідно особливу увагу звернути на те, що у випадках, коли у житловому приміщенні зареєстровані лише пенсіонери, які не працюють, та інші непрацездатні громадяни, для підтвердження права на призначення субсидії на наступний період подається лише заява, в якій підтверджується незмінність сукупного доходу, складу зареєстрованих осіб та характеристика житла і послуг з моменту попереднього призначення субсидії.
  На запит управління праці та соціального захисту населення відомості для нарахування субсидій надають:
- про склад зареєстрованих осіб у житлових приміщеннях – житлово-експлуатаційні організації або інші органи місцевого самоврядування; у сільській місцевості – сільські (селищні) ради;
- про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами – організації, що надають житлово-комунальні послуги;
- про фактичне витрачання за попередній період газу, води, електричної та теплової енергії за наявності засобів обліку – організації, які надають ці послуги.
Управління праці та соціального захисту населення має право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 15 календарних днів від органів державної податкової служби, підрозділів Державтоінспекції, бюро технічної інвентаризації, органів державної контрольно-ревізійної служби, інших органів виконавчої влади та органів самоврядування інформацію, необхідну для призначення субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням субсидій.

 

 




Усi новини

Всі новини

Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Великоберезнянська РДА