Пошук

Головне меню

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  




                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                Голова Великоберезнянської

                                                                                          районної державної адміністрації  

                                                                                         __________________  В.Симочко

                                                                                      __________________ 2017 року

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з видачі документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця

Сектор державної реєстрації

Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

вулиця Шевченка, будинок 27 (І поверх, кабінет 112)

смт Великий Березний,

Закарпатська область

89000

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок – п'ятниця : 8.00 – 17.00

Обідня перерва : 12.00 – 13.00

Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт

тел.(03135)2-30-27

ел.пошта : vberezdreestr@ukr.net

Веб-сайт : vberez.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань"

5

Акти Кабінету Міністрів України

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Запит фізичної особи або юридичної особи, які бажають отримати документи з реєстраційної справи юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, або уповноваженої особи (далі – заявник)

8

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Запит про надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця (додаток 3 до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969);

 документ, що підтверджує внесення плати за отримання відповідних відомостей.

У разі подання запиту представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

9

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі запит подається заявником особисто.

2. В електронній формі запит подається через портал електронних сервісів виключно за умови реєстрації користувача на відповідному порталі

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

За одержання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця, в паперовій формі справляється плата в розмірі 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За одержання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця, в електронній формі справляється плата в розмірі 75 відсотків плати, встановленої за надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця, в паперовій формі.

Плата справляється у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленого законом на 01 січня календарного року, в якому подається запит про надання документів, що містяться в реєстраційній справі, та округлюється до найближчих 10 гривень

11

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 24 годин після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів

12

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Не подано документ, що підтверджує внесення плати за отримання виписки, або плата внесена не в повному обсязі

13

Результат надання адміністративної послуги

Надання документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця

14

Способи отримання відповіді (результату)

У такий самий спосіб, у який подано запит

 

 

 

 




Усi новини

Всі новини

Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Великоберезнянська РДА