Пошук

Головне меню

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  




За неподачу або  несвоєчасну подачу декларації тягне за собою накладання штрафу

 

Податківці району забезпечили виконання прогнозних показників.

 

Збільшено ставки збору за першу реєстрацію транспортних засобів

 

 

ПІДСУМКИ РОБОТИ ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ

 

 

 

мінімальні ціни на горілку зростуть

 

 

Платіжні документи на сплату податків доповнено новим реквізитом

 


Бюджетні призначення виконуються стабільно

 

 За півріччя  поточного року  платники податків району сплатили до зведеного бюджету 11349,3 т.грн. або на 761.4 тисячі більше плану , виконання склало 107,2 %.
Бюджетні призначення  виконуються стабільно. Так до державного бюджету зібрано 1432,5 т.грн або на 22,4 % більше прогнозних показників.
Надходження  до місцевих бюджетів склали 9916,8 т.грн.. Доведене завдання виконано на 105,3.
Платники ПДВ у звітному періоді отримали 398 тис.грн бюджетного відшкодування з якого 273,9 тис.грн в автоматичному режимі.
Проблемним залишається питання погашення податкового боргу над вирішенням якого активно працює як керівник так і спеціалісти відділення.
Значна увага приділяється впровадженню електронних сервісів з метою покращення обслуговування платників податків
Працівники відділення завжди готові надати допомогу платникам податків у роз’ясненні та застосуванні податкового законодавства, подачі податкової звітності, інших питаннях становлення та розвитку бізнесу.

 


 

ЗМІНЕНО ФОРМУ ЗВІТНОСТІ

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу платників податків, що відповідно до вимог п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України зі змінами, внесеними Законом України від 5 липня 2012 року №5083-IV з метою приведення у відповідність до норм Кодексу форм податкових декларацій наказами Міністерства фінансів України №1402 та №1403 було затверджено форми декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору , а також декларації за спеціальне використання води.
Декларації набирають чинності для складання податкової звітності за 2 квартал 2013 року

 

 


ЗМІНЕНО ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу підприємців, що з 5 червня 2013 року Акредитованим центром сертифікації ключів інформаційно довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів України припинено надання у користування програмного забезпечення для звітності «ДПС Захист звітності»
Для встановленого раніше програмного забезпечення для звітності «ДПС Захист звітності» технічна підтримка буде надаватися до 01.07.2013 року.
Для накладання цифрового підпису на електронну звітність та подання її до контролюючих органів пропонується використовувати тільки зручне безкоштовне програмне забезпечення , або електронні сервіси компаній, які сприяють поліпшенню процесу подання звітності та розвитку документообігу.
Переглянути перелік доступного програмного забезпечення можна за посиланням www.ifin.ua або  www.zvitoperator.ua.

 


 

РРО ЗВІТУЮТЬ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ


Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу підприємців, які використовують реєстратори розрахункових операцій(касові апарати), що з 1січня 2013 року відповідно до вимог Закону України від 02.10.10 № 265 (у редакції ЗУ від 24.05.2012р. №4834-VI)  підприємці, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, звітують до податкової в автоматичному режимі.
Вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012р. №1057.
Копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків формуватимуться на контрольній стрічці в пам’яті касового апарату або пам’яті модему, який до нього приєднаний. Один раз на добу цей звіт автоматично передаватиметься до серверу обробки інформації ДПС.
У свою чергу, електронне звітування надасть можливість дистанційного контролю за суб’єктами господарювання, що здійснюють розрахунки у готівковій формі, та дозволить ще більше зменшити кількість перевірок таких платників.
На сьогоднішній день тільки 21 РРО із 108  зареєстрованих мають функцію передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних чеків.
Щоб встановити модем для передачі даних Вам необхідно звернутись в сервісний центр по обслуговування РРО з такими документами: довідка про опломбування РРО, книга обліку розрахункових операцій на РРО, паспорт РРО.

Також необхідно зазначити, що відповідальність за неподання звітності в електронному вигляді настає з 01.07.2013року. 


 


 

санкції за несвоєчасну сплату за торговий патент

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ наголошує платникам, що згідно ст..10 Податкового кодексу збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності (далі-збір) належить до місцевих податків і зборів та є обов’язковим до сплати на території відповідних територіальних громад.

Платниками збору  є суб’єкти господарювання  (юридичні особи та фізичні особи підприємці), їх відокремлені підрозділи, які отримують у встановленому порядку торгові патенти.

Граничний строк сплати збору визначено пп. 267.5.2 п.267.5 ст.267  Податкового кодексу, а саме щомісяця не пізніше 15 числа місяця, що передує звітному.

Пунктом125.1 ст.125 Податкового кодексу встановлено, що несплата суб’єктом сум збору в порядку та строки визначені цим кодексом тягне за собою накладення штрафу у розмірі 50 % ставок збору.

Відповідно до пп.267.7.4 п.267.7 ст.267 Податкового кодексу   в разі невнесення суб’єктом господарювання збору в установлений цією статтею строк дія такого патенту анулюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, в якому відбулося порушення. 

Відповідальність за здійснення діяльності без отримання відповідних торгових патентів передбачено п.125.1 ст.125 Податкового кодексу.

 

 

 


Підбито підсумки деклараційної кампанії

 

На Великоберезнянщині за результатами кампанії декларування 2013 подано 225 декларацій, з них 148 громадян звернулися за податковою знижкою, 77 задекларували доходи на суму 2697 ,9 тис.грн. зокрема:

         доходи у вигляді спадщини  - 1405,7 тис.грн.;

         доходи  від продажу нерухомого майна – 215,8 тис. грн.;

         доходи від продажу рухомого майна – 820,9 тис.грн.;

         інші -219,5.

        

         За результатами проведи х перерахунків підлягає сплаті в бюджет 88,6 тис.грн., поверненню 61,8 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб.

 


Первинні документи на товари для подальшої реалізації повинні зберігатися не менше ніж 1095 днів

 

Фізичні особи – підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, повинні мати первинні документи, що підтверджують придбання товарів для реалізації. До таких документів, зокрема відноситься : накладна на товар та виписка з банку,квитанція про оплату, чек або інший документ, що підтверджує оплату товарів, робіт, послуг. На основі таких документів заповнюються книги обліку доходів та витрат та складається податкова звітність.

 

При цьому, первинні документи повинні зберігатися не менше трьох років з дня подання підприємцем податкових документів платника єдиного податку.

 

Це питання врегульовано ст.44 Податкового кодексу  України від 02.12.2010р.  №2755-VI


Завдання по надходженню податків до державної казни виконано.

 

Основним пріоритетом роботи податкової інспекції району, як і всієї податкової служби,  цього року визначено покращення сервісу платників податків. Фахівці  постійно проводять роз’яснювальну роботу серед платників щодо необхідності сплати податків, які спрямовуються на вирішення соціальних та інфраструктурних питань.

         За      січень-квітень 2013 року до зведеного бюджету платники податків району сплатили 7315,7 т.грн. або на 298,5 тисяч більше плану , виконання склало 104,3%.

До державного бюджету зібрано 1034,1 т.грн або на 19,5%більше прогнозних показників.

Надходження  до місцевих бюджетів склали 6281,6 т.грн.. Доведене завдання виконано на 102,1%.

Проблемні питання над якими працює відділення – погашення податкової заборгованості, легалізація найманої робочої сили,  виплата заробітної плати в конвертах. Вирішення цих проблем дасть змогу збільшити надходження до бюджету району.  З метою вирішення цих завдань налагоджено тісну взаємодію з райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування.

Працівники відділення завжди готові надати допомогу платникам податків у роз’ясненні та застосуванні податкового законодавства, подачі податкової звітності, інших питаннях становлення та розвитку бізнесу.

 


ЗА НЕПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ШТРАФУВАТИМУТЬ.

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу підприємців, які використовують реєстратори розрахункових операцій(касові апарати), що з 1січня 2013 року відповідно до вимог Закону України від 02.10.10 № 265 (у редакції ЗУ від 24.05.2012р. №4834-VI)  підприємці, які працюють з касовими апаратами, звітуватимуть до податкової в автоматичному режимі.

Вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012р. №1057.

Копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків формуватимуться на контрольній стрічці в пам’яті касового апарату або пам’яті модему, який до нього приєднаний. Один раз на добу цей звіт автоматично передаватиметься до серверу обробки інформації ДПС.

У свою чергу, електронне звітування надасть можливість дистанційного контролю за суб’єктами господарювання, що здійснюють розрахунки у готівковій формі, та дозволить ще більше зменшити кількість перевірок таких платників.

На сьогоднішній день тільки 12 РРО із 135  зареєстрованих мають функцію передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних чеків.

Щоб встановити модем для передачі даних Вам необхідно звернутись в сервісний центр по обслуговування РРО з такими документами: довідка про опломбування РРО, книга обліку розрахункових операцій на РРО, паспорт РРО.

 

Також необхідно зазначити, що відповідальність за неподання звітності в електронному вигляді настає з 01.07.2013року. 


 

 

ЮРИДИЧНІ ОСОБИ ДО 29 КВІТНЯ ПОВИННІ СПЛАТИТИ АВАНСОВІ ВНЕСКИ З ПОДАТКУ НА НЕРУХОМІСТЬ

 

 

 

Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки юридичним особам необхідно було обчислити самостійно станом на 1 січня, та до 1 лютого подати до органу ДПС за місцезнаходженням об’єкта нерухомості декларацію. У декларації сума податку розбивається рівними частинами поквартально.

 

Щодо новоствореної нрухомості декларація подається протягом міяця з дня виникнення права власності на неї.

 

Податок сплачується авансовими внесками щокварталу до 30числа місяця, що наступає за звітним кварталом.

 

 Таким чином, останнім днем сплати авансового внеску за І квартал поточного року є 29 квітня.

 

Своєчасна сплата дозволить вам уникнути штрафних санкцій.

 

 


 

 

Час сплачувати авансові платежі

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу підприємств платників податку на прибуток про необхідність до 30 квітня сплатити авансові платежі з податку на прибуток за квітень 2013 року. 

 

Податкове зобов’язання з податку на прибуток, визначене платником у декларації за 2013 рік, зменшується на суму авансових внесків сплачених протягом січня-грудня 2013 року.

 

Своєчасна сплата дозволить вам уникнути штрафних санкцій.

 

Нагадуємо, що з початку року діють нові реквізити бюджетних рахунків для сплати авансових внесків з податку на прибуток.

 

 


 

Змінено ставки екологічного податку

 

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу суб’єктів підприємництва-платників екологічного податку що пунктами 16-21 розділу І ЗУ від 20.11.2012р.№5503-VІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду чставок деяких податків і зборів» змінено ставки екологічного податку, а саме вони збільшені в середньому на 7,9 відсотка.
Закон набрав чинності з 04 січня 2013 року , за винятком окремих норм.
  Таким чином платники екологічного податку за І кв. 2013 року подають до органів податкової служби два додатки, тобто починаючи з 1січня  по 3 січня ц.р. включно за старими ставками, а з 4 січня по 31 березня включно згідно Закону №5503.
Граничний термін подання податкової декларації за І квартал є 10 травня 2013, а останнім днем сплати податку 20 травня2013. 
За додатковою інформацією та роз’ясненнями можна звертатися до  Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ за адресою В.Березний вул. Шевченка, 26.

 

 

 

 


Особливості адміністрування збору за спеціальне використання води

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу суб’єктів підприємництва що пунктом 32 розділу І ЗУ від 20.11.2012р.№5503-VІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду чставок деяких податків і зборів» змінено ставки збору за спеціальне використання води, які передбачені статтею 325 Кодексу, а саме вони збільшені в середньому на 9,4 відсотка.
Закон набрав чинності з 04 січня 2013 року , за винятком окремих норм.
  Отже при обчисленні податкових зобов’язань за період з 1.01.2013 по 03.01.2013 включно платники застосовують ставки збору, що діяли у 2012 році, а починаючи з 04.01.2013 – нові ставка, відповіно до Закону №5503.  
Порядок обчислення , подання податкових деклараційта сплати податкових зобов’язань збору за спеціальне використання води у 2013 році не змінився.
За додатковою інформацією та роз’ясненнями можна звертатися до  Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ за адресою В.Березний вул. Шевченка, 26.

 

 


Пріоритет діяльності податкової служби-сталий розвиток економіки

 

За І квартал 2013 року до зведеного бюджету платники податків району сплатили 5695,2 т.грн. або на 351,9 тисячі більше плану , виконання склало 106,6%.
До державного бюджету зібрано 899,2 т.грн або на 40,2%більше прогнозних показників.
Надходження  до місцевих бюджетів склали 4796,6 т.грн.. Доведене завдання виконано на 104,6.
Пріоритетними завданнями в діяльності відділення є створення сприятливих умов для розвитку підприємництва в районі, забезпечення якісного обслуговування платників податків шляхом налагодження партнерських відносин, впровадження електронних сервісів для зручності платників.  
Проблемні питання над якими працює відділення – погашення податкової заборгованості, легалізація найманої робочої сили,  виплата заробітної плати в конвертах. Вирішення цих проблем дасть змогу збільшити надходження до бюджету району.  З метою вирішення цих завдань налагоджено тісну взаємодію з райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування.
У відділенні значна увага приділяється роз’яснювальній роботі з платниками та роботі з майбутніми платниками, популяризації добровільної сплати податків. За роз’ясненнями законодавства з початку року звернулося 168 громадян, проведено 12 прийомів громадян керівником відділення, 13 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія», 18 семінарів та практикумів для платників податків.
Працівники відділення завжди готові надати допомогу платникам податків у роз’ясненні та застосуванні податкового законодавства, подачі податкової звітності, інших питаннях становлення та розвитку бізнесу.

 


Платники єдиного податку ІІ групи звітуватимуть в 4 рази  менше

 

Податківці району звертають увагу підприємців-платників  єдиного податку ІІ групи, що їм не потрібно подавати декларацію за І квартал 2013 року. Від тепер они звітуватимуть один раз на рік.
Таких підприємців на  Великоберезнянщині нараховується 229, або 69 відсотків всіх підприємців єдинщиків.
За результатами роботи 2013 року платники єдиного податку другої групи повинні будуть прозвітувати раз на рік, а саме у 2014 році протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем  звітного (календарного) року.
Якщо ж протягом року платник єдиного податку другої  групи перейде до іншої групи, або на загальну систему оподаткування, то необхідно буде прозвітувати за період який передує такому переходу, в терміни передбачені  для подачі квартальної звітності.
Відповідна норма передбачена Законом України від 20 листопада 2012року №5503-VI « Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду ставок деяких податків і зборів» , який набрав чинності з 04 січня 2013 року.
      Платники єдиного податку третьої, четвертої, п’ятої та шостої груп звітують щоквартально протягом 40 днів після закінчення кварталу. 

 

 


Нова декларація з ПДВ: одна на всіх

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу суб’єктів підприємництва-платн7иків ПДВ що наказом №1342 від 17 грудня 2012року Міністерство фінансів України затвердило нову форму декларації з ПДВ і Порядок її заповнення.
Вперше за новою формою декларацію з ПДВ необхідно подавати за березень 2013 року платникам, у яких податковий період дорівнює календарному місяцю та за І квартал тим у кого податковий період дорівнює кварталу.
Замість звичних чотирьох окремих форм декларацій Мінфін уніфікував її бланк.
За додатковою інформацією та роз’ясненнями можна звертатися до  Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ за адресою В.Березний вул. Шевченка, 26.

 

 



Час сплачувати авансові платежі

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу підприємств платників податку на прибуток про необхідність до 29 березня сплатити авансові платежі з податку на прибуток за березень 2013 року. 

Своєчасна сплата дозволить вам уникнути штрафних санкцій.
 
Нагадуємо, що з початку року діють нові реквізити бюджетних рахунків для сплати авансових внесків з податку на прибуток.


 


 

 

 

Податківці просять громадян не відкладати подачу декларації на останні дні.

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ  нагадує, що триває кампанія декларування громадянами свого майнового стану та доходів отриманих протягом 2012 року. Декларацію необхідно подати до 1 травня 2012 року  до податкового органу за місцем проживання.  

         Податківці чекають на громадян, які отримували доходи за кордоном, доходи від здачі в оренду майна фізичним особам, спадщину чи подарунки, інші доходи під час сплати яких не утримувався податок, а також громадян які претендують на податкову знижку.

         Бланк декларації та консультацію по її заповненню можна отримати у відділенні безкоштовно. Декларацію можна подати особисто, або надіслати поштою на адресу смт.В.Березний, вул.Шевченка,26 з повідомленням про вручення не пізніше ніж за десять днів до граничного терміну її подання.

         Крім того вперше можна подати декларацію в електронній формі засобами електронної пошти через інформаційний портал органів ДПС України. Однак попередньо необхідно отримати електронний цифровий підпис, який видається безкоштовно податковою службою.

         З метою уникнення черг та своєчасне повернення надміру сплаченого податку посимо громадян не відкладати подачу декларації на останні дні.

  

Дякуємо за вчасно подану декларацію!

 

 


 

 

 Час сплачувати авансові платежі

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ звертає увагу фізичних осіб-підприємців про необхідність до 15 березня сплатити авансові платежі з податку на дохди фізичних осіб (ПДФО). 

Своєчасна сплата дозволить вам уникнути штрафних санкцій.

Авансові платежі з ПДФО розраховуються підприємцями самостійно, але не менше 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік.

Сплата проводиться по 25 відсотків  щокварталу  (до 15 березня, до 15 травня, до15 серпня та до 15 листопада).

На даний момент на загальній системі оподаткування працюють більше 660 підприємців-фізичних осіб.

 


 

ВЛАСНИКУ РЕЄСТРАТОРА РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ

 

З 1січня 2013 року відповідно до вимог Закону України від 02.10.10 № 265 (у редакції ЗУ від  24.05.2012р. №4834-VI)  підприємці, які працюють з касовими апаратами, звітуватимуть до податкової в автоматичному режимі. Це стане можливим завдяки впровадженню електронної контрольної стрічки реєстраторів розрахункових операцій.
       Вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012р. №1057.
       Копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків формуватимуться на контрольній стрічці в пам’яті касового апарату або пам’яті модему, який до нього приєднаний. Один раз на добу цей звіт автоматично передаватиметься до серверу обробки інформації ДПС.
      У свою чергу, електронне звітування надасть можливість дистанційного контролю за суб’єктами господарювання, що здійснюють розрахунки у готівковій формі, та дозволить ще більше зменшити кількість перевірок таких платників.  
     Щоб встановити модем для передачі даних Вам необхідно звернутись в сервісний центр по обслуговування РРО з такими документами: довідка про опломбування РРО, книга обліку розрахункових операцій на РРО, паспорт РРО. 
Також необхідно зазначити, що відповідальність за неподання звітності в електронному вигляді настає з 01.07.2013року


 

До уваги підприємців!

Подаємо повідомлення за формою №20-ОПП

 

 

Відїповідно до р. VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.11 №1588, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.12.2011 р. за №1562/20300 (далі – Порядок) платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, органи державної податкової служби за місцезнаходженням таких об’єктів (за основним та неосновним місцем обліку) у порядку, встановленому цим розділом.
    Об’єктами оподаткування і об’єктами, пов’язаними з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (далі - об’єкти оподаткування), є майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів. Такі об’єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідними розділами Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями.
     Якщо у платника податків відбувається реєстрація, створення чи відкриття об’єкта оподаткування на території адміністративно-територіальної одиниці, де він не перебуває на обліку, то такий платник податків зобов’язаний стати на облік за неосновним місцем обліку в органі державної податкової служби за місцезнаходженням такого об’єкта у порядку, визначеному р. VII Порядку.
     Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (об’єкт оподаткування), за ф. №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після його реєстрації, створення чи відкриття до органу державної податкової служби за місцезнаходженням такого об’єкта.
     У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження або стану об’єкта оподаткування, платник податків надає зазначене повідомлення за ф. №20-ОПП з оновленою інформацією до органу державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкта оподаткування, щодо якого відбулися зміни.
     При цьому у разі зміни призначення об’єкта оподаткування або його перепрофілювання інформація щодо такого об’єкта оподаткування надається в повідомленні двома рядками, а саме: в одному рядку зазначається інформація про закриття об’єкта оподаткування, призначення якого змінюється, у другому - оновлена інформація про об’єкт оподаткування, який створено чи відкрито на основі закритого.
     При надходженні до органу державної податкової служби від органів державної реєстрації, органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування відомостей про об’єкти оподаткування платника податків, які відсутні в органі державної податкової служби, така інформація не пізніше наступного дня після її отримання вноситься до Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб.

За інформацією звертатися до Великоберезнянсього відділення Ужгородської МДПІ кабінет №3 або за телефоном 2-11-42

 

 

 

 


Шановні громадяни!

 

Великоберезнянське відділення Ужгородської МДПІ  нагадує,  що

розпочалась кампанія декларування громадянами свого майнового стану та доходів отриманих протягом 2012 року.

 

Річну  декларацію про майновий стан і доходи мають подати  в обов’язковому порядку громадяни, які:

1. отримали доходи, з яких при їх нарахуванні чи виплаті податок не утримувався (наприклад: доходи у вигляді спадщини, подарунків, позитивного фінансового результату операцій з інвестиційними активами, та інші);

2.отримали доходи від осіб, які не є податковими агентами (наприклад: дохід від надання нерухомості (будинок, частину будинку, квартиру) в оренду фізичній особі, тобто якщо орендар є фізичною особою, а також допомоги від благодійника - фізичної особи тощо);

3.отримували дохід за межами України(іноземний дохід).

Декларацію необхідно подати до 1 травня 2013 року  до податкового органу за місцем проживання.

       Також ви маєте право подати декларацію для отримання податкової знижки!

Під час проведення кампанії з декларування громадянами доходів режим роботи Великоберезнянського відділення Ужгородської МДПІ:

- будні дні:    з 09.00 год  до 19.00 год. к.ч.

- субота: з 09.00 год. до 14.00 год.к.ч.

Адреса та телефони Великоберезнянського відділення Ужгородської МДПІ:

смт.В.Березний, вул.Шевченка,26

2-ий поверх, каб. 8, 10.

Телефони:21-067, 21-365

 

Дякуємо за вчасно подану декларацію

 

 

 

 

 


 

 

РРО передаватимуть дані в електронній формі

 

З 1січня наступного року відповідно до вимог Закону України від 02.10.10 № 265 (у редакції ЗУ від 24.05.2012р. №4834-VI)  підприємці, які працюють з касовими апаратами, звітуватимуть до податкової в автоматичному режимі. Це стане можливим завдяки впровадженню електронної контрольної стрічки реєстраторів розрахункових операцій.

Вимоги щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядок передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012р. №1057.

Копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків формуватимуться на контрольній стрічці в пам’яті касового апарату або пам’яті модему, який до нього приєднаний. Один раз на добу цей звіт автоматично передаватиметься до серверу обробки інформації ДПС.

У свою чергу, електронне звітування надасть можливість дистанційного контролю за суб’єктами господарювання, що здійснюють розрахунки у готівковій формі, та дозволить ще більше зменшити кількість перевірок таких платників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


З нового року малий бізнес працюватиме за новими правилами

18 листопада ц.р. Президент підписав Закон України від 04.11.2011р. №4014-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України  та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності».
Зміни набувають чинності з 1 січня 2012 року, відповідно малий бізнес чекають нові правила оподаткування їх діяльності.
Серед суттєвих відмінностей, які відрізняють нову спрощену систему оподаткування від діючої сьогодні:
- поділ платників єдиного податку на 4 групи в залежності від обсягу річного доходу, кількості найманих працівників та видів діяльності;
- підвищення граничних розмірів річного доходу платників єдиного податку, а також збільшення  кількості найманих працівників для певних груп підприємців;
- можливість фізичних осіб – підприємців зареєструватися платником ПДВ (лише третьої групи);
- для фізичних осіб - підприємців на єдиному податку, які мають найманих працівників, ставка єдиного податку не збільшується на 50% за кожного найманого працівника;
- свідоцтво платника єдиного податку видається безстроково – за умови дотримання усіх вимог не потрібно щорічно подавати заяву і отримувати нове свідоцтво;
- звільнення за заявою від сплати фізичною особою – підприємцем (без найманих працівників) єдиного податку за один місяць у році на період відпустки та за один місяць хвороби (з підтвердженням листком непрацездатності);
- вимога щодо розрахунку за товари (роботи, послуги) виключно у грошовій формі (готівковій, безготівковій) поширюється на платників єдиного податків не лише  юридичних осіб, а й на фізичних осіб – підприємців;
- змінено перелік податків і зборів, від яких звільнені  платники єдиного податку – перелік доповнено збором на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства, при цьому з переліку виключено збір за воду, за ліс та надра.
Суб’єкти господарювання, які були платниками єдиного податку або фіксованого податку до 1 січня 2012 року, а також юридичні і фізичні особи – підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, та прийняли рішення з 1 січня 2012 року перейти на спрощену систему оподаткування і відповідають встановленим вимогам, подають відповідну заяву не пізніше                   25 січня 2012 року.
Вперше платників єдиного податку поділено на 4 групи. Перші три групи для фізичних осіб, четверта - для юридичних осіб. Усім приватним підприємцям - платникам єдиного або фіксованого податку, а також тим, хто застосовує загальну систему оподаткування і виявить бажання застосовувати спрощену систему, доведеться обирати групу, у якій він буде працювати.           З метою правильного вибору групи пропонуємо порівняльну таблицю.

№ з/п

Група

платників єдиного податку

Граничний розмір доходу за календарний рік

Наймані працівники

Ставки єдиного податку (встанов-люються органами місцевого самоврядування)

Строки сплати податку і подання звітності

1.

Перша група*

Фізичні особи – підприємці

 

Не більше 150тис.грн.

 

Без найманих працівників

Від 1 до 10% мінімальної зарплати станом на 1 січня податкового року (залежно від виду діяльності)

Річна декларація (якщо не допущено перевищення обсягу 150тис.грн.)

Щомісячні авансові внески не пізніше 20 числа поточного місяця (можна сплатити авансовим внеском до кінця року)

2.

Друга група*

Фізичні особи - підприємці

 

Не більше 1млн.грн.

 

Не більше 10 працівників одночасно

Від 2 до 20%

мінімальної зарплати станом на 1 січня податкового року (залежно від виду діяльності)

Щоквартальна декларація 

Щомісячні авансові внески не пізніше 20 числа поточного місяця (можна сплатити авансовим внеском до кінця року)

3.

Третя група

фізичні особи - підприємці

 

Не більше 3млн.грн.

 

Не більше 20 працівників одночасно

 

3% отриманого доходу у разі реєстрації платником ПДВ

Щоквартальна декларація

Податок сплачується не пізніше 50 календарних днів після закінчення звітного кварталу

5% отриманого доходу у разі нереєстрації платником ПДВ

4.

Четверта група

 

Юридичні особи

Не більше 5 млн.грн.

 

Не більше 50 працівників одночасно

3% отриманого доходу у разі реєстрації платником ПДВ

 

Щоквартальна декларація

 

Податок сплачується не пізніше 50 календарних днів після закінчення звітного кварталу

5% отриманого доходу у разі нереєстрації платником ПДВ

**    1 група - виключно фізичні особи – підприємці, які здійснюють роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринку, надання побутових послуг  (перелік побутових послуг визначено пунктом 291.6 статті 291 Кодексу)

      2 група - виключно фізичні особи – підприємці, які здійснюють надання послуг (в т.ч. побутових) платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, ресторанне господарство; не належать до цієї групи фізичні особи - підприємці, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (гр.70.31 КВЕД ДК 009:2005).

              Не можуть бути платниками єдиного податку суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють, зокрема: діяльність з організації, проведення азартних ігор; обмін іноземної валюти; виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива та столових вин); діяльність з організації, проведення гастрольних заходів та ін.
Також не можуть бути платниками єдиного податку фізичні особи - підприємці, які здійснюють діяльність у сфері аудиту; надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;
              Повний перелік суб’єктів господарювання, які не можуть бути платниками єдиного податку, визначено пунктом 291.5 статті 291 Податкового кодексу.


 



Дивіться також

Усi новини

Всі новини

Розробник: ЗАТ "Софтлайн" © Великоберезнянська РДА